Afspraak maken, wijzigen of annuleren
Waar kunnen we je mee helpen?
Wil je een afspraak maken, wijzigen of annuleren, dan kan je terecht bij de afdeling zelf. Je vindt deze door verder te klikken op afdelingen of via de specialist die je nodig hebt.
Overzicht telefoonnummers
Kom tijdig naar je afspraak
Kom je niet opdagen op een afspraak zonder voorafgaand te annuleren, dan kunnen hiervoor kosten aangerekend worden. Voor heel wat afspraken brengen we onderzoeksapparatuur of medicatie in gereedheid waaraan kosten verbonden zijn. Bovendien willen we vermijden dat andere patiënten niet verder kunnen geholpen worden. Het is dus heel belangrijk dat je het ons zo snel mogelijk laat weten, als het niet lukt om op je afspraak aanwezig te zijn.
Digitaal een afspraak vastleggen
Sommige afdelingen bieden ook de mogelijkheid om een afspraak digitaal te plannen via de MyNexuzHealth-app of website. In diezelfde app kan je ook je patiëntendossier raadplegen: verslagen van onderzoeken, gemaakte afspraken, beeldmateriaal, enz. En dit voor zowel jezelf als voor je kinderen.
De MyNexuzHealth-app installeren
Je kan je dossier raadplegen en afspraken maken via de website MyNexuzHealth.be wanneer je een computer met internettoegang hebt. Nog handiger is het om de app op je telefoon te installeren. Op die manier kan je ook meldingen ontvangen over aankomende afspraken of binnengekomen verslagen.
Je vindt de app in de appstores:
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.nexuzhealth.mobile.mynexuz&hl=en&gl=US